عکس سخنان ناب

سخنان زیبای بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات قصار از بزرگان ، جمله های ناب ، جمله های زیبا ، سخنان فلسفی ، جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

عکس سخنان ناب

سخنان زیبای بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات قصار از بزرگان ، جمله های ناب ، جمله های زیبا ، سخنان فلسفی ، جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

رئیس جمهوری اسلامی ایران حضور ورزشکاران معلول و جانباز کشورمان را در مسابقات پارالمپیک تبلور مفهوم "انسان" به معنای "توانستن" دانست و گفت: حضور شما در این میدان ثابت می کند انسان یعنی توانایی، و اینکه اراده انسان در این جهان بر همه چیز غلبه می کند و می توان با توکل بر خداوند و با همت، همه قله ها را فتح کرد.

 

واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد با ابراز خرسندی از دیدار با اعضای کاروان مهر علوی، جانبازان و معلولان ایرانی حاضر در مسابقات پارالمپیک پکن، افزود: هیچ کس در ایران با زحمت در عرصه های گوناگون خستگی را تجربه نمی کند.

آقای احمدی نژاد گفت: دیدار با قهرمانان بزرگی مثل شما که همت ها را بسیج کرده اند تا در هماوردی بزرگ مانند پارالمپیک نام ایران را سربلند کنند افتخار است.

وی افزود: بازی های پارالمپیک ارزشمندتر و تاثیرگذارتر از مسابقات المپیک است هرچند بازی های المپیک نیز جشنواره بزرگ ورزشی و بسیار مهم است.

رئیس جمهور از قهرمانان جانباز و معلول کشورمان خواست با تلاش خود، شعار همدلی، صلح و دوستی میان ملت ها را تقویت کنند.

وی افزود: ورزش اهمیتش را از جوانمردی، اخلاق و بزرگمردی می گیرد و مسابقات ورزشی در اصل با شعار تقویت همدلی میان ملت ها راه اندازی شد که اگر اینها را برداریم چیزی از ورزش باقی نمی ماند.

آقای احمدی نژاد گفت: از نگاه ملت ما، تک تک ورزشکاران معلول و جانباز ایرانی حاضر در پارالمپیک که با تمرین های سخت و برنامه های دشوار خود را آماده کرده اند قهرمان هستند و امیدواریم با همت و تلاش خود، روی سکو هم قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در بازی های المپیک و پارالمپیک فقط یک نفر اول می شود افزود: در مسابقه همت و جوانمردی و غلبه بر تمایلات مادی، همه انسان ها می توانند روی سکوی نخست بایستند و کسی مزاحم کسی نیست.

رئیس جمهور گفت:‌ با توجه به همین ویژگی ممتاز، شما جانبازان و معلولان ورزشکار، قهرمان و پیام آور صلح، محبت و دوستی میان انسان ها و ملت ها و نیز پیام آوران کرامت نوع انسانی برای بشر امروز هستید.

آقای احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: دشمنان باید بدانند ملت ایران راه خود را به سوی قله های عزت پیدا کرده است و کسانی که تحریم می کنند خود را از بزرگی های ملت ایران تحریم می کنند.

وی افزود: ملت ایران عزت آفرین است و بداخلاقی های دشمنان چیزی از ملت ایران نخواهد کاست بلکه ملت ایران را مصمم تر خواهد کرد.

احمدی نژاد گفت: امروز ملت ایران در عرصه های گوناگون قله های مختلف را یکی پس از دیگری فتح می کند و دنیا خواهد دید که کاروان مهر علوی جانبازان و معلولان حاضر در پارالمپیک، خواهد درخشید.

این گزارش حاکی است جوایز مدال آوران بازی های پارالمپیک کشورمان به ترتیب بیست، پانزده و دوازده و نیم میلیون تومان برای کسب مدال های طلا، نقره و برنز در نظر گرفته شده بود که آقای احمدی نژاد دستور داد این مبالغ به ترتیب به پنجاه، چهل و سی میلیون تومان افزایش یابد؛ ضمن آنکه رئیس جمهور برای تک تک اعضای کاروان مهر علوی هدیه ای در نظر گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد