عکس سخنان ناب

سخنان زیبای بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات قصار از بزرگان ، جمله های ناب ، جمله های زیبا ، سخنان فلسفی ، جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

عکس سخنان ناب

سخنان زیبای بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات قصار از بزرگان ، جمله های ناب ، جمله های زیبا ، سخنان فلسفی ، جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

چطور با شک و تردید خانواده ام کنار بیایم ؟


بهناز :

سلام وخسته نباشد

من دختری حساس ونکته بین هستم دختری شجاع شیطون کمی هم به ورزش های رزمی مهارت دارم من از جانب خانواده تحت فشار هستم ازادی که میخوام به من داده نمیشود اهل دوست پسرواین چیزا هم نیستم ولی خانواده هیچ اعتمادی به من ندارن ومن بسیار بابت این موضوع رنج میبرم۰
من عقایدی را قبول دارم که خانواده ان را صحیح نمیدانن چطور این همه شک وتردیدشان را تحمل کنم؟؟؟



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg
اگر بر ساماندهی نیروهای خویش ، توانا نباشیم ، دیگران سرنوشتمان را می سازند . کتاب سرخ – فرگرد آرمان – سخن ۳۸
باید در یک رشته خاض ، توانایی خود را متمرکز کنید .
تا پیروزی در یک آرمان و هدف بخصوص را نشان ندهید ، دیگران فکر می کنند کارهای شما برآینده شانس ، پراکنده کاری و بازیگوشی و بی هدفی است .
در مورد باور به اندیشه های دیگران هم بگویم که باید بپذیریم هر فرد می تواند نظری مخصوص به خود داشته باشد و لاجرم لازم به بحث و جدل نیست .


منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=3#comments



برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, چطور خود را ثابت کنم, خانواده ام مرا باور ندارند, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, hakim orod bozorg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد