عکس سخنان ناب

سخنان زیبای بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات قصار از بزرگان ، جمله های ناب ، جمله های زیبا ، سخنان فلسفی ، جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

عکس سخنان ناب

سخنان زیبای بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات قصار از بزرگان ، جمله های ناب ، جمله های زیبا ، سخنان فلسفی ، جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

پس از 30 سال زندگی مشترک دیگر غرغر همسرم را نمی توانم تحمل کنم

ف - م :

باسلام سوالی دارم:

حدود سی سال است که ازدواج کرده ام ولی همسرم همیشه با حرفهای من که مخالف عقاعدش باشد ناراحت وچندین روز غر می کند ولی من به دلیل اینکه اهل این جور حرفها نیستم سریعا ارتباط برقرار می کنم؛ ولی جدیداً از این حرکات کمی بی حوصله شده ام ؛ لطفاً راهنمایی فرمایید .
قبلاً ازشما متشکرم.



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

درازای زندگی ، در بخشندگی و مهربانی است . کتاب سرخ – فرگرد مهربانی – سخن ۱۰
آفرین بر شما که همواره از خودگذشتگی نموده اید و مهربانید . غمگین نباشید این کم حوصله بودن ها هم خیلی زود تمام می شوند و باز بین شما مهر جاری خواهد بود .



منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=2#comments


برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, کتاب سرخ RED BOOK, حکمت اردیسم, پاسخ حکیم ارد بزرگ, great orod

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد