عکس سخنان ناب

سخنان زیبای بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات قصار از بزرگان ، جمله های ناب ، جمله های زیبا ، سخنان فلسفی ، جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

عکس سخنان ناب

سخنان زیبای بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات قصار از بزرگان ، جمله های ناب ، جمله های زیبا ، سخنان فلسفی ، جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

خجالت می کشم آشتی کنم


رضا :

سلام من حدود یک سال است بایکی از دوستانم قهرم مقصر هم من بودم حالا چه کار کنم اخه خجالت می کشم از اون معذرت خواهی کنم پاسخ من رو بدین خیلی ممنون



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

برای آشتی ، بر هم پیشی گیریم . کتاب سرخ – فرگرد زندگی – سخن ۱۱۴
آنکه پوزش نمی داند چیست ، دوست خوبی نیست . کتاب سرخ – فرگرد راستی و ناراستی – سخن ۴۱


منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=2#comments



برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, آشتی و قهر, چگونه آشتی کنیم, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, great orod

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد