عکس سخنان ناب

سخنان زیبای بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات قصار از بزرگان ، جمله های ناب ، جمله های زیبا ، سخنان فلسفی ، جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

عکس سخنان ناب

سخنان زیبای بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات قصار از بزرگان ، جمله های ناب ، جمله های زیبا ، سخنان فلسفی ، جمله بزرگان ، جملات قشنگ ، سخنان حکیمانه بزرگمهر ، سخنان حکیمانه فردوسی ، جملات سنگین ، سخنان ناب بزرگان

دلم می خواد بزرگ شم

نفس :

سلام
دلم میخواد بزرگ شم،دلم میخواد رشد کنم..کاش یه چیزی بگید که حالمو عوض کنه……..ممنون.


پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

بزرگی ، بی مهر و دوستی بدست نمی آید . کتاب سرخ – فرگرد ریشه – سخن ۵
مهربان باشید و خویشتن را دوست بدارید !
- آینده از آن کسانی که “من” درونی خود را انکار می کنند نیست …


منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=3#comments




برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, چگونه رشد کنیم, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, چطور بزرگ شویم, hakim orod bozorg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد